Avtryck!

Om du hittar hit blir jag jätte glad om du vill lämna en liten hälsning, behöver bara var ett litet ord i kommentarsfältet!

torsdag 4 februari 2010

Vad tror ni om detta!

Jag känner ju att min viktminskning får ta den tid den tar, men samtidigt måste jag nog ha lite press på mig för annars tror jag att jag tappar motivationen.

Inte tar jag väl i om jag börjar så här, eller vad tycker ni?

Vikt vid start 1/2 100,1 kg

Delmål 1 21/2 95 kg
Delmål 2 14/3 90 kg
Delmål 3 11/4 85 kg
Delmål 4 9/5 80 kg

Det är dessa mål jag satt upp hittills sen får jag väl se hur jag vill gå vidare... Vad tror ni, kommer jag fixa detta??? Känns ju som att första målet inte borde vara några större problem om jag håller mig till ren kur.. För visst måste jag nästan hinna tappa 5,1 kg på tre veckor. Eller ja två å en halv blir det ju eftersom jag började första veckan med att fuska... Men jag räknar ändå med den vikten jag hade i måndags morse som startvikt.

Nä just det - tvätten var det nu va!!!

Kram kram

1 kommentar:

  1. Det ska du säkert kunna klara. Bara du motiverar dig och är hård så går det. Drick MYCKET vatten, det gör susen.
    Härligt också att du fått med maken på samma linje. Alltid lättare om man är 2!!

    Fortsätt kämpa!!!!!!
    Kram Malena

    SvaraRadera