Avtryck!

Om du hittar hit blir jag jätte glad om du vill lämna en liten hälsning, behöver bara var ett litet ord i kommentarsfältet!

onsdag 10 februari 2010

Dålig uppdatering...

Har varit enormt dålig på att uppdatera här på ett par dagar, men det blir så ibland. Vart ju sjuk hela helgen och det är egentligen först idag som jag inte känner av värken i magen. Under helgen åt jag ju inte nåt å då skulle man ju kunna tro att det visade positivt på vikten men det hade inte hänt nåt direkt.

Vägde mig i måndags och då visade vågen på 99,1 kg trots det minimala matintaget under helgen. jag tror att det är avsaknaden av vatten och det faktum att jag inte gav kroppen något att arbeta med som gjorde att den heller inte släppte nåt direkt.

Eftersom jag har vart så konstig i magen och haft värk så har jag inte gått på ren kur utan försökt pilla i mig lite vanlig mat ett par dagar. Ev. börjar jag med ren kur imorgon eller på fredag igen.

Kommer då räkna som om det är dag ett igen eftersom förra veckan började med fusk, nån dag på ren kur i mitten och sen slutade med sjukdom så känns det inte som om det blev nåt riktigt ändå.

Kram kram

1 kommentar:

  1. Hej Maria! Kul att du kikade in på min blogg! Hit kommer jag fler gånger. Lycka till med kurandet :-)

    SvaraRadera