Avtryck!

Om du hittar hit blir jag jätte glad om du vill lämna en liten hälsning, behöver bara var ett litet ord i kommentarsfältet!

onsdag 24 februari 2010

Long time...

Helt sjukt vad tiden rusar iväg. Har inte haft vare sig tid eller ork att blogga, men jag finns här iaf!! Nu krånglar vår dator så just nu har jag lite begränsade möjligheter att ens komma ut på nätet, så vi får se när allt kan bli "back to normal"...

Kan ju iaf berätta att jag klarade mitt uppsatta mål att komma ner till 95 kg den 21/2. 94,6 visade vågen då!

Så nu kör vi mot 90! Kommer inte helt ihåg vad jag satte för deadline på den vikten men jag tror att det var nån gång i mitten av mars.

Det får bli allt för nu.

Kram kram

1 kommentar:

  1. Bra jobbat Maria:) Det är bara att kämpa på!!
    Kör du på cambridge än??

    SvaraRadera