Avtryck!

Om du hittar hit blir jag jätte glad om du vill lämna en liten hälsning, behöver bara var ett litet ord i kommentarsfältet!

fredag 5 februari 2010

Dag tre idag!

Hej på er!

Dagen förflöt fint igår och jag klarade den utan missöden. Känns superbra nu, när jag sitter här och dricker vatten. Brukar försöka få i mig en halvliter minst direkt på morgonen och sedan en halvliter i samband med shaken. Har då en liter kvar för att komma upp i tre liter och det sprider jag ut över dagen, sen kan det ju hända att det blir mer vatten under dagen men då känner jag ju att jag iaf inte behöver ha sån koll.

Kommer nog inte bli så mycket uppdateringar under dagen då vi är lediga hela familjen. Ja dottern går i skolan till halv ett men det är ju inte så länge. Vet inte om vi ska göra nåt iof men det kan vara skönt att bara vara hemma med.

Nu ska jag dricka kaffe och ge sonen frukost.

Kämpa på!

Kramar i massor på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar