Avtryck!

Om du hittar hit blir jag jätte glad om du vill lämna en liten hälsning, behöver bara var ett litet ord i kommentarsfältet!

onsdag 3 februari 2010

Följ min blogg med bloglovin

Ja om det nu skulle råka vara så att någon faktiskt läser det jag skriver så kan man ju lägga till mig på bloglovin...

Det gick för övrigt skit hela dagen igår med maten... Åkte å jobbade vid halv två och det krånglade som fasiken. Jag jobbar på ett pappersbruk som maskinoperatör å det är inte kul alls när det krånglar. När jag var hemma igen vid halv sju tiden var jag hungrig som en varg. Åt naturligtvis ett par smörgåsar, en clementin, en apelsin, lite jordnötsringar som var kvar sen helgen... Åhh jag blir så arg på mig själv.

Men nu skulle vi ju inte blicka bakåt utan framåt istället, och idag är ju en ny dag så nu får vi se hur det går.

Sander är bättre idag så jag ska köra honom till mormor i eftermiddag medan jag jobbar, sen kan han nog gå till dagis imorgon igen om inget oförutsett händer.

Nä nu vill lill-prinsen ha frukost, och jag ska dricka lite kaffe. För övrigt är det en av de svåraste saker att sluta med - mjölk i kaffet! Älskar mitt kaffe med mjölk, men på ren kur är det ju "big no no"... Men jag börjar vänja mig vid att dricka "rent". Det är väl det enda jag har lyckats hålla de senaste dagarna trots fuskande med allt annat. Ha ha..

Kram på er så länge!

1 kommentar: