Avtryck!

Om du hittar hit blir jag jätte glad om du vill lämna en liten hälsning, behöver bara var ett litet ord i kommentarsfältet!

tisdag 2 februari 2010

Skulle vart dag två idag!

Märk väl att jag skriver att det skulle vart dag två. Jag klarade dagen galant men när min man kom hem vid halv fem åt han smörgås å gick loss på ostbågarna som var kvar sen helgen... Då åkte jag dit. Fasiken att man ska ha så dalig karaktär!

Sen åt jag både smörgås, knäckebröd å massa pepparkakor. Not good - not good at all...

Ja ja det som sker det sker. Ingen idé att gräva ner sig, utan jag tar nya tag och blickar framåt istället.

Det får bli allt för nu då jag har en liten sjukling här hemma.. Sonen vaknade med feber och magvärk idag och har redan spytt två gånger så han vill ha sin mamma bredvid sig nu.

Kram kram
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar