Avtryck!

Om du hittar hit blir jag jätte glad om du vill lämna en liten hälsning, behöver bara var ett litet ord i kommentarsfältet!

lördag 13 februari 2010

Back on track!

Dagen gick riktigt bra igår. Jag körde iof inte ren kur men det kändes ändå som en riktigt bra dag. Åt en frukt och en grov macka med leverpastej samt två påsar pulver. Alldeles för lite - jag vet, men det blev så.

Igår fick jag äntligen min leverans med nytt pulver och den spännande gröten som jag väntat så på. Kontaktade min konsulent igår och var nästan lite irriterad eftersom jag inte fått varorna som jag beställde den 4/2, men det visade sig då att det legat flera dagar på mitt utlämningsställe men posten hade missat att skicka ut ett sms. Så innan jobbet åkte jag för att hämta lådan med min mat!

På kvällen var det dags att smaka den nya gröten och ja - jag vet inte riktigt vad jag tycker... Alltså, den var god, men något för söt. Kan inte fatta att jag som är världens största godisråtta tycker något är för sött men... Samtidigt kändes det nästan som om man åt nån "vanlig" mat, iom att den blir såpass tjock i konsistensen. Så summa-summarum tror jag faktiskt att det kommer bli riktigt bra med gröten.

Imorse kokade jag gröt till barnen och jag tog min gröt och det kändes ju betydligt roligare än när man sitter med en kall shake. Blir liksom inte så stor skillnad på våra frukostar då även om dom äter en macka till sin gröt...

Så idag räknar jag med att vara "back on track", och köra på ren kur. Glömde väga mig imorse så jag har tyvärr ingen aning om vad "startvikten" idag var men jag kollar imorgon direkt på morgonen. Tror inte det händer underverk på en dag ändå!

Nu ska jag göra mig iordning för jobbet, sista eftermiddagen idag, sen blir det tre nätter. Så ska jag köra barnen till mormor å morfar en stund för mannen jobbar också idag. Imorgon blir det ju som en ledig dag för mig innan första natten så då tänkte jag dra med mig barnen på tipspromenad som dom visst ordnar här imorgon.
Kan ju vara bra att röra på sig lite...

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar