Avtryck!

Om du hittar hit blir jag jätte glad om du vill lämna en liten hälsning, behöver bara var ett litet ord i kommentarsfältet!

fredag 12 februari 2010

Börjar lite försiktigt..

Idag börjar jag med pulver igen, men tänkte ta iaf första dagen nu med kombinerad kur. Eller vi får se när dagen är slut om jag kört ren eller ätit nåt mer mål. Iof har jag inte ätit mycket alls nu i veckan så det kanske funkar fint att gå direkt på ren kur!?! Ja vi får se.

Tycker det är lättare att köra kur när jag jobbar än när jag är ledig. Annars kan man ju tänka sig att jag borde bli hungrigare på jobbet, men det känns helt okej. På jobbet hinner man liksom inte tänka efter så mycket. Sen jobbar vi ju åtta timmar utan rast, vi får ta en paus vid tillfälle och det är inte alltid det blir nåt tillfälle. Grejen är att låta bli kylskåpet och skafferiet när man kommer hem. Men jag ska bita ihop och hålla fingrarna i styr.

Nu ska jag förbereda köttgryta så mannen bara kan värma åt barnen i eftermiddag.

Ha en bra dag!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar