Avtryck!

Om du hittar hit blir jag jätte glad om du vill lämna en liten hälsning, behöver bara var ett litet ord i kommentarsfältet!

måndag 15 februari 2010

Det går bra nu...

Sitter här med morgonkaffet och en femma vatten (5 dl), känner mig lite trött och seg i huvudet efter nattens jobb men gillar ändå läget. Tänkte snart äta lite gröt, som för övrigt blir godare och godare ju mer jag äter den. Så jag har nog bestämt mig för att jag gillar den iaf!! ;-)

Idag såg jag att man fick en månad gratis med aftonbladets viktklubb och där var jag medlem från mars 2006 till oktober 2009, så jag skrev in koden för en gratis månad. Ganska omgående kom jag på varför jag valde att inte fortsätta mitt medlemsskap där. För segare sida får man leta efter. Vet inte om ni känner till sidans upplägg men det hela går ju ut på att man ska skriva in vikt, längd och lite uppgifter om hur mkt man vill gå ner och på vilken tid. Man får då en rekommenderad daglig kalorigräns att hålla sig till för att tappa dessa kilon i vikt. Enligt min åsikt en jättebra sida, som tyvärr faller på att det är ett heltids jobb att ladda upp vad du äter. När du behöver två timmar på dig för att sidan ska ladda så tappar man liksom sugen... Iaf gör jag det! Nu har jag ju ändå ingen mat att skriva in men...

Hade ju förresten glömt att väga mig i lördags morse när jag började, men vägde mig mitt på dagen istället och då stod vågen på 98,1, mindre än vad jag trodde den skulle göra. Imorse när jag ställde mig visade den 96,4!! Tjoho... :-D Kanske, kanske att jag hinner till mitt uppsatta mål att väga 95 kg den 21/2. Men det återstår att se.

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar